APC + linux

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:04:57 CET 1999

Jiri Novak wrote:

> no, ja si to prave pred chvili pustil z toho pocitace prez SSH,
> takze...? v tom problem asi nebude :/
Ale v tom scriptu to testuje zda localhost a kdyz ne tak to
nic nedela. Me to rekne
nejakou X ovou chybu (nemuzu nakreslit ctverec nebo tak
neco). Pak jsou vsehny volby v menu
nevysvicene a jedine co jde je exit. Kdyz jsem to poustel v
praci kde zadna UPS neni, tak se je to snazilo
hledat. Me proste prijde, ze se mi to nejak nespoji s tim
upsd.

                                  Dan

--
Daniel Smolik