APC + linux

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Listopad 18 14:09:19 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Daniel Smolik wrote:

> [...]

Povolil si pri konfiguracii powerchute TCP/IP protokol?
Nebezi tam nejaky firewall, ktory by zablokoval komunikaciu?

				jano
> Jo do nej jsem koukal. Mozna bude problem, ze ma display
> presmerovany jinam.
> Na tom pocitaci kde je ta UPS neni VGA.

To asi nie. Program by sa vobec nespustil.
Inac ja to mam urobene tak, ze xpowerchute pustam na svojej pracovnej
stanici, kde nemam UPS a monitorujem 2 servre s UPS-kami.

					jano

--
I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor