aty128fb v kernelu 2.3.28

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:45:30 CET 1999

On Wed, Nov 17, 1999 at 01:52:53PM +0100, Petr Cech wrote:

> Ja mam akorat
>         append="video=aty128fb"
> a chodi to.

  ja jsem taky dokumentaci nenasel, pouzivam loadlin a parametr tam mam
  zapomenuty z vesafb (vga=792) a funguje to. Je tam zbytecne, ale kdyz
  chci nabootovat obcas vesafb, tak ze hodi jeden batak ;-)
  Tedy: aty128fb nabootuje to do 640x480 a ja pak ve skriptu volam

fbset -a -xres 1024 -yres 768 -vxres 1024 -vyres 768 -depth 32 -t 10000 192 0 41 21 96 15 -accel false

  abych dostal svych 1024x768 32 bit 90 Hz...
  Dokumentace je slibena do nektere z dalsich verzi kernelu, tak cekam...

> Neni. Protoze jsem nenasel zpusob jak donutit ATInu k vyssimu textovemu
> rozliseni v rozumne frekvenci (treba 100x37 nebo 128x48). Pokud to nekdo umi
> (treba patchnutym SVGATextMode, budu mooc rad).

  s XFCom_Rage128 frekvence nastavit jde klasicky v XF86Config, jenze kdyz
  jsem ho zkousel na Debianu 2.1 (slinku - glibc 2.0), tak jsem ho
  nerozchodil. Maji jen binarku pro Suse 6.2 a pokec co s tim v jinych
  distribucich, nicmene i kdyz mnozi byli uspesni, ja ne.
    Kdyz se jeste objevi akcelerace, jak je slibeno, budu s aty128fb
  spokojen uplne. A ani mi necvaka monitor, kdyz se prepinam do konzole ;-)

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."