OT: Novy autorsky zakon (Was: Dokumentacni projekt)

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Listopad 18 15:40:06 CET 1999

Panove, stejne je to o tom, ze kde neni zalobce, neni soudce. Kdo vas
zazaluje, GNU.ORG? A nebo, v pripade, ze zna podminky GNU a souhlasi s nimi,
prekladatel?

Hmmm, myslim, ze uz to zacina byt flame, kde se nic neresi :-)))))

Honza

Jan Korinek
Compaq Computer s.r.o.
Czech Republic