Dokumentacni projekt

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 15:51:10 CET 1999

| To nechci zapomenout. IMHO neni proc. Dokonce naopak. Docela by me
zajimalo
| proc se Vam zdal puvodni malo pouzitelny a co jste zmenil a kde ho zase
| vystavite :-)))

Protoye je to 6 PDF souuboru a kdzy podle obsahu ci rejstriku yjistite ye
je na strance treba 532, tak musite proleyt vsechnz. U toho meho jen
skocite na stranu 532 a je to.

Navic ma oreyane okraje, takye je citelnejsi na papire i na obrayovce.

Tedz jeste jednou ta URL>

www.k-net.cz/!/linux.pdf
www.k-net.cz/!/obsah.pdf
www.k-net.cz/!/rejstrik.pdf