TAK TROCHU KOMERCE >> Re: kde muzu koupit RH-6.1 (Praha)?

Pavel Trubl pavelt na pt.bohem-net.cz
Pátek Listopad 19 07:42:36 CET 1999

Mojmir Motycka píše:
> PROCA asi RH6.1 nema - pry nejake obchodni problemy,
> ale nedavno mi do schranky prisla nabidka na
> "CZLUG: CD-ROM Linux RedHaT 6.1 a Instalacni prirucka"
> za necelych 150,- od Computer Press

Zdravim, u Computer Pressu jsem si zminene CD objednal v nedeli 14.11. a
dnes rano 19.11. prisla
nasledujici odpoved:

>Vazeny pane Truble,
>velice se omlouvame, ze Vam nemuzeme zaslat knihu " CD-ROM Linux...",
>jelikoz je v dotisku.
>Dekujeme za pochopeni
>S pozdravem
>
>Adriana Hilbertová, Computer Press, a.s., asistentka internetového obchodu Vltava

Rekl bych, ze to asi trosku podcenili. Sotva to vydali, uz to neni na
sklade. Meli zajem ocekavat sakra, ja kazdej den cumim do schranky a ted
tohle...

Pavel Trubl