Kompilace glibc6

Pátek Listopad 19 13:00:15 CET 1999

Ondra Zima napsal:
> > > Zdravim vsechny linuxaky,
> > > Pujdu rovnou k jadru veci.
> > > Mam linux distribuci Debian-2.1.

Opravdu puvodni? Neexperimentoval jste s prekompilovavanim C knihovny a
dalsich programu. Pak muze spousta veci na te knihovne zaviset (viz. ldd)

> Je to glibc 2.1.2
> gcc --version = egcs-2.91.60
> kompiloval jsem pomoci configure --enable-add-ons

v changelogu glibc se pise, ze tahle promenna byla premenena na statickou. Je
mozne, ze se rpcgen slinkoval dynamicky s /lib/libwc.., ale spousten je s
prave vytvorenou novou versi teto knihovny, kde jiz neni exportovano.

nic? Co vsechno na te knihovne zavisi?

				Petr Čech
P.S. dalsi asi jiz soukrome
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz