jak zjistit datum (cas) vytvoreni souboru

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Listopad 19 13:06:00 CET 1999

Ahoj,

sem se smal v konferenci o NT, jak silene komplikovane se zjistuje,
kdy byl soubor vytvoreny (zmeneny) a zjistil jsem, ze na unixu
to udelat taky nedokazu... :-(( Existuje nejaky prikaz, ktery
vrati datum vytvoreni (zmeny) souboru ? Aby to vypadlo treba ve
tvaru 1999/11/05, nebo 11051999, to uz je pak jedno.
ls -l vraci datum podle toho, kdy se soubor naposledy zmenil
a podle nastveni LC promennych ruzne, z toho neco grepovat
by slo dost blbe ....
Je mi jasne, ze napsat to v cecku je otazka 5-ti minut, ale
ze by to bylo nutne, to se mi nezda :-)

Michal

PS: nepotrebuju to k nicemu, jen mne to zaujalo ;-)

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz