Jakou sitovku koupit ?

Pátek Listopad 19 16:14:57 CET 1999

David Rohleder (davro na ics.muni.cz) wrote:
: bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto) writes:
:
: > Intel EtherExpress jsou vyborne, ale drahe. Ted jsem objevil sitovky
: > Planet ENW9501+, ktere maji na sobe chip DEC21143 - jsou celkem levne
: > (cca 1200 Kc bez DPH) a funguji vyborne.
:
: Taky jsem ji mel vyhlednutou. Planet bohuzel s timto cipem vyrabi
: pouze jeden druh. Jake jsou zkusenosti? (autodetekce 10/100, full/half
: duplex, detekce linky?)

Mam je zapojene do 100 MBps hubu, ktery ani neumi 10 MBps. Takze me
zadne prepinani 10/100 ani fullduplex nezajima. A v te me konfiguraci
funguji naprosto bez problemu. Vzhledem k tomu ze jsou tam vyborne
SCSI disky, ftp bezne hlasi 1.1e04 byte/s. :)

Leos Bitto