jak zjistit datum (cas) vytvoreni souboru

Pondělí Listopad 22 10:05:20 CET 1999

On Mon, 22 Nov 1999, Michal Hajek wrote:

> Ja se taky ptal na _obecne_ reseni. Na HP-UX v praci prikaz stat
> neni a na mem Linuxu doma taky ne (ale tam mam jen skutecne
> minimalni instalaci (na 250 MB)).

To bude tezke. Treba na CP/M neni ani ten prikaz ls... ;)

> no prave :-) Bohuzel jsem mel skutecne spis na mysli, JAK
> rict ls, aby nezobrazoval nazvy mesicu jako slova a v jednotnem
> formatu, at je soubor stary, jak chce ....

Kdybyste si precetl tu "strasnou spoustu textu", co vypise man ls, pak
byste se dozvedel, ze (GNU) ls umi --full-time, kteryzto splnuje alespon
pozadavek na jednotny format vystupu (pricemz prevest zkratku mesice na
cislo uz snad takovy problem neni, kdyz uz to mermomoci budete chtit
udelat pomoci ls).