Wavelan - transmit timeout

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Listopad 22 10:26:31 CET 1999

No ja bych zkusil nahrat do karet novy firmware
je to asi 4.0.8, ale pozor neni pak uz mozno se vratit pod 4.0.0
K nemu musite mit novy ovladac 4.0.0 od Lucentu, ale ten
podle popisu mate.
Jinak LUCENT hlasil chybu pri volbe pro setreni energii
mela by byt opravena v novem firmware, ale protoze ji
uz opravovali dvakrat tak bych setreni vynechal.
Dan