HW: Jakou sitovku koupit ?

REPKOVSKY Frantisek repkovsk na intrak.tuke.sk
Pondělí Listopad 22 11:12:26 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny slunecny zimni den !
>
> Tohle a podobna temata se tu obcas probiraji, nicmene rad bych to
> zkusil z druhe strany. podle dotazu vim, ze nekteri uzivatele maji
> problemy s nekterymi sitovymi kartami. Jake karty byste z vlastni
> zkusenosti mohli doporucit ?
>
> Pozadavky :
>  - nizka cena !!
>  - samozrejme dobra podpora v linuxu
>  - take podpora ve Win95 a DOSu
>  - _bezproblemovy_ provoz na 10, resp. 100 Mb
>  - moznost nastavovat parametry karty i z linuxu
>  - podpora z isapnp (pokud je PnP)
>  - provedeni jak ISA tak PCI

Ja aj viac mojich znamych pouzivaju sietovky znacky Genius, ja mam
konkretne typ GE2500III PCI Pnp, ale len pre 10Mb Ethernet. Nie je s nou
ziadny problem ani pod Win ani pod Linuxom. Bez problemov sa instaluje,
jej cena je pomerne nizka.

---

Frantisek Repkovsky

repkovsk na intrak.tuke.sk