Instalace Linuxu a Window98, pomoc!

REPKOVSKY Frantisek repkovsk na intrak.tuke.sk
Pondělí Listopad 22 11:59:14 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Jiri Zach wrote:

> 11GB).

> disk

> protoze
> zkusil

> nepokracoval

Zavedenie linuxu musi byt z oblasti disku s poradovym cislom cylindra
nizsim ako 1024. Window-sacku particiu mas na prvych 11GB, teda konci=20m
v oblasti s poradovym cislom cylindra vyssim ako 1024. Preto musis  celu
/boot (alebo /) particiu umiestnit do oblasti kde uz mas momentalne
Windows (alebo zavadzat linux z diskety). Teda zmensit existujucu Dosovsku
oblast napr. pomocou Partition magick-a a na volne miesto umiestnit /boot
(alebo /) particiu linuxu. Ostatne particie mozu byt aj na tych zvysnych
4GB disku.