POMOC!

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Listopad 22 11:15:50 CET 1999

> Vážená magnificence!
>
> Před nedávnem jsem si na svůj počítač Red Hat Linux v. 5.1 a mám
>
> problémy ze startem X-Windows.Nejen že moje grafická karta není v
>
> seznamu
>
>  hardware (trestuhodné!),ale také při individuálním nastavení nelze
>
> najít
>
> (šokující!).Už jsem to zkoušel nejméně 666krát ale nedaří se.Co mám
>
> udělat? A to nejhorší na závěr:
>
> S3 AGP VGA CARD
>
> chip:Trio 3D Rev B
>
> DAC :Internal
>
> paměť :4 MB

> [...]

Mam stejnou graf. kartu a dlouho jsem tento problem resil bez uspechu.
Pouze  16 barev 640x480. Po instalaci redhat 6.1 je problem tentam.
Xconfigurator ji detekoval. Jinak v archivu je k tomuto problemu hodne
 materialu. Tuto kartu nelze pouzit ani ve win NT bez servpacku 3 a vyssi,
takze problem neni v linuxu, spise ve vyrobci hardware.