Sokujici informace z Hannoveru

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pondělí Listopad 22 13:46:50 CET 1999

setuid wrote:

> Zdar vsem.

No nazdar.

> Prave jsem se vratil z Hannoveru a mam pro pocitacovou verejnost sokujici
> informace. Podle nekterych ucastniku, je vice jak 40 procent vsech

Mozna byste mel sve informace podavat nekomu, kdo se o ne SKUTECNE
zajima - obavam se, ze tady takovych lidi moc nenajdete..

> kratit skenovanim serveru v Ceske republice. Pak pouzije remote exploit.
> Ten mu hodi shell:
> [root na ns.fpr]# ./exploit 192.45.12.5

Na mem pocitaci zadny ./exploit neni, kde bych ho nasel (nejlepe jako
rpm balik) ? :-))

> sending exploit code...
> exploit was successful!
> waiting for shell.....
> bash#

Ja nevim, co s temi hackery vsichni porad maji, kdyz je to tak
jednoduche..

> jako u Linuxu. Trochu humoru: Predstavte si, kdyby Expandia banka pouzivala
> na svem serveru Linux...bez komentare.

Trocha drsnejsiho humoru : predstavte si, ze by tam byly WNT... :-))

> Chaos computer club

Ja vim, ze se hackeri musi snazit udrzet svou identitu v tajnosti, ale
preci jen - nemohl byste se podepsat ? Jednak potom budeme moci nadavat
konkretnimu cloveku ( :-)) a jednak pochybuji, ze by CCC byl stestim bez
sebe, kdyz jednate jeho jmenem...