Sokujici informace z Hannoveru

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Pondělí Listopad 22 14:33:38 CET 1999

:
> Jeste horsi je, ze nejmene dvacet z tech ctyriceti ma KGB. Je notoricky znam
>
> Ve svete zije spoustu ruznych silencu, kteri nemaji nic jineho na praci
> Je mi jasne, ze Internet a rizeni letoveho provozu spolu moc nesouvisi, ale
> i tak POZOR!!
>
> Chaos computer club

podle odpovedi sleduji ze tu(v konfrenci) asi nema nikdo smysl
pro humor. :( skoda. Na vtip se proste "seriozne" neodpovida.
Kolik vtipu je zalozeno na nejakem logickem nesmyslu
a clovek ktery by se snazil logicky vtip "vyvratit" by vypadal
jako idiot.
stejne jako sahat k ruznym hysterickym reakcim je smesne
nemyslite ?

mao