Dokumentacni projekt

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pondělí Listopad 22 14:42:58 CET 1999

> Hmm, to by me vazne zajimalo jak to je. Osobne mi prijde, ze:
>
> a) akceptuje licenci a pak to muze kdokoliv i prodavat

No tezko muzete prodavat vlastni produkt pod GPL, ale lze prodavat sluzby
s tim spojene, vlastni rozsireni (ty ale musi byt GPL) a nadstavby
(ty uz asi az tak moc GPL byt nemusi, pokud nezasahuji do puvodnich
zdrojovych kodu).

> b) licenci neakceptuje nebo neni platna a pak to nemuze ani sam prodavat
a pouzivat. Tento pripad plati pro GPL u nas VZDY.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *