script ako login shell

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Pondělí Listopad 22 14:32:39 CET 1999

Mam napisany script v /usr/bin/sh a spustam ho ako login shell pre userov.
Script umoznuje zmenit helso inak sa tam prihlasit nemozu. (server je pre nich
urceny len ako pop3). Chcel by som vediet ci existuje nieco cim by som mohol
zakazat Ctrl+C alebo Ctrl+Z pocas behu scriptu. Skusal som to a nejde mi to,
(Ctrl + C funguje ale to sa pravdaze odhlasia takze je to OK). Nie som si isty
ci je to bezpecne alebo ci sa este neda script lepsie zabezpecit. Prosim
poradte. Chcem zabezpecenie len v ramci shellu takze ziadne C, C++, Perl a
podobne.

Vopred vam dakujem

Igor

Ing. Igor KILIAN