OT: text editor pro Wokna co zachovava UNIX-entery

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Listopad 22 14:57:26 CET 1999

Dzon wrote:

> vi[m]?
> existuji porty pro DOS a pro Wokna se jiste taky najde

Najde a slape, videl jsem ho pouzivat, posledni je verze 5.5,
gvim varianta vypada uplne stejne jako normalni gvim-gtk.
Vice na http://www.vim.org
Ovsem priznam se, ze nevim, zachovava-li LF oddelovac. Mohl by ...

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz