Synchronizace casu

Ondrej Pejsa Ondrej.Pejsa na clnet.cz
Pondělí Listopad 22 18:49:28 CET 1999

Zkuste NTP.

Viz.

http://www.eecis.udel.edu/~ntp

tam najdete jak SW pro Novell tak treba XNTPD pro linux.

Mimochodem, tusim, ze se tam pro novella vyskytuje i SW s nazvem RDATE, coz
(ackoliv jsem to nikdy prakticky neoveroval) mne privadi na myslenku, ze
bude stacit Linuxovy rdate a nebude tedy potreba konfigurovat NTP protokol.

Kazdopadne tam najdete k synchronizaci casu spoustu zajimavych informaci a
odkazu.

S pozdravem

--
Ondrej.Pejsa na CLNet.cz
CL-NET s.r.o.,   Internet Provider

Michal TALMAN <talman na regionet.cz> píše v diskusním
příspěvku:81b1n7$1j03$1 na ns.felk.cvut.cz...
Lze nejak na RH 6.1 synchronizovat cas z Novellu ?

M.T.