Vkladani obrazku do Latexu

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 22 21:32:37 CET 1999

Tomas Hubalek <tom.hubalek na hwf.cz> wrote:
 : Zdravím,

 : mám problém s vkládáním obrázků do Latexového dokumentu. Obrázky jsou
 : ve formátu EPS (vyprodukované z Corel Draw 7.0, Ghost Script pod
 : Linuxem je zobrazí korektně) a ve výsledném dokumentu se objevují jen
 : ve formě rámečku se správnou velikostí a jménem souboru. Používám
 : package graphicx ze standardní distribuce.

mozno sa pytam hlupost, ale ako pozeras dokument?
ak cez xdvi, tak tam sa obrazky (vacsinou) nezobrazuju, v takom pripade
skus cez ghostview (gv)

 : Jak mám Latex přinutit, aby je zobrazoval korektně? Mám Latex z české
 : verze RedHatu 5.1 (tuším že to je 0.9beta) a jedu ho na RedHatu 6.0,
 : který byl přiložen k PC .

 : Pomůže mi jakákoliv rada, jak dostat vektorový obrázek do Latexu (jsem
 : totiž ne příliš pokročilý uživatel TeXu a tak mě jiné řešení než
 : graphicx nenapadlo).

podla toho aky vektorovy obrazok.... ak ps, tak graphicx (pripadne
zastarale epsfig alebo graphics).
Ak nieco jednoducheho nakreslit, xfig je na to celkom slusny.

 : Díky moc za radu ....

nie je za co

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |