PPP pripojeni na internet s dynamickou IP adresou (DELSI)

Lubomir Cevela lcevela na volny.cz
Pondělí Listopad 22 21:28:44 CET 1999

> Zdravim,

> Proto bych vas chtel poprosit o zaslani dulezitych vzorovych souboru
> z /etc/ppp/ a o informaci, co a kde nastavit pokud neznam IP adresu pred
> pripojenim.
>
> S pripojovanim s Kppp jsem ve stadiu, kdy se modem spoji se serverem,
> ale potom zustane viset na lince a pri pokusu o surfovani, nebo stahovani
> posty na me Netscape vybali hlasku "Unable to locate ...". Podobne konci
> i ostatni programy ( kfm, kmail atd.). Zrejme to bude tim, ze Kppp
ignoruje
> [...]
Nainstaloval jsem cerstve RH6.1 a mam tentyz problem. Pripojeni probehne,
DNS servery odpovidaji na ping, ale Neskape a posta vypisuji jenom "Unable
to locate". Prosim o pomoc.
Lubomir Cevela