Cecko - predstirani stisknute klavesy

David Celjuska dcsoft na dcsoft.sk
Pondělí Listopad 22 22:29:22 CET 1999

Zdravim David!

David Kuzela wrote:

> potreboval bych nasmerovat jak tohle vyresit v Cecku:
>
> Chtel bych, aby uzivatel mohl v programu menit (pomoci menu) klavesovou mapu.
> Mapu mam hotovou a funkcni, prepina se klasickym AltGr. Proto bych potreboval
> prinutit program, aby AltGr mackal za uzivatele (resp. aby "zmacknul" AltGt
> Lock).
>
> Zatim to resim rozdelenim klavesove mapy na dve a volanim system(loadkeys ...),
> resp. dumpkeys, ale to mi prijde dost nesikovne.

No neviem ci sa to da obecne nejak krajsie. Ja by som to spravil tak, ze
by som si
spravil vnutornu programovu mapu a jednoducho cele premapovanie by som
robil
priamo v tom programe. Teda taku tabulku so znakymi a potom nieco na
sposob:

putchar(tabulka[getchar()]); //to len tak principialne

S pozdravom,

    .~.
    /V\        Davy
   // \\ [dcsoft na dcsoft.sk]