Vkladani obrazku do Latexu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 23 11:16:47 CET 1999

|  : mám problém s vkládáním obrázků do Latexového dokumentu. Obrázky jsou
|  : ve formátu EPS (vyprodukované z Corel Draw 7.0, Ghost Script pod
|  : Linuxem je zobrazí korektně) a ve výsledném dokumentu se objevují jen
|  : ve formě rámečku se správnou velikostí a jménem souboru. Používám
|  : package graphicx ze standardní distribuce.
|
| mozno sa pytam hlupost, ale ako pozeras dokument?
| ak cez xdvi, tak tam sa obrazky (vacsinou) nezobrazuju, v takom pripade
| skus cez ghostview (gv)
|
|  : Jak mám Latex přinutit, aby je zobrazoval korektně? Mám Latex z české
> [...]

Pokud vim, tak Corel uklada defaultne v ENCAPSULATED postscriptu, coz je
jiny PS nez "postscript" (tedy PS pro tisk). Asi ten latex chce ten
normalni PS. Z COrelu (aspon v 7 mam pocit ze to jde) se musi nastavit v
options pri exportu format PS dat - EPS nepouzivat! Taky se ten obrazek da
ziskat tak, ze jej vytisknete z corelu na postscriptovou tiskarnu, ale do
souboru.

Zkuste to a dejte mi vedet.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz