Vkladani obrazku do Latexu

Zdenek Jedlicka zdenda_j na students.zcu.cz
Úterý Listopad 23 12:07:30 CET 1999

> Pokud vim, tak Corel uklada defaultne v ENCAPSULATED postscriptu, coz je
> jiny PS nez "postscript" (tedy PS pro tisk). Asi ten latex chce ten
> normalni PS. Z COrelu (aspon v 7 mam pocit ze to jde) se musi nastavit v
> options pri exportu format PS dat - EPS nepouzivat! Taky se ten obrazek da
> ziskat tak, ze jej vytisknete z corelu na postscriptovou tiskarnu, ale do
> souboru.

Naopak se domnivam, ze LaTeX vyzaduje encapsulated postscript ( tedy
alespon balik graphicx, o kterem byla zminka). Pouzivam emtex (verze texu
pro dos) a do nej se mi dari vkladat obrazek z Corelu 6.0 bez problemu.
( nevidim duvod, proc by to nemelo jit pod Linuxem )
Kdyz se exportuje z Corelu do eps, tak je tam spousta moznych nastaveni.
Mozna si s tim chce pohrat.
 Jinak je lepsi dotazy ohledne TeXu / LaTeXu smerovat na jinou konferenci
 -> viz. www.cstug.cz

              S pozdravem
                                 Zdenek Jedlicka