Problem s SCSI emulaci

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Listopad 23 12:09:22 CET 1999

# Dobry den,
# mam problem s kompilovanim kernelu 2.2.12(RH6.1). Chci zapnout
# emulaci SCSI, ale i kdyz zapnu SCSI Generic, odpojim IDE CD-R a zapnu
# SCSI emulaci+podporu SCSI CDR tak mi po komilaci kernelu a
# nabootovani hlasi SCSI 0 host a normalne mi nabehnou CD jako hdb a
# hdc. Kdyz jsem kompiloval stejnym zpusobem kernel 2.0.36 na RH5.2 tak
# to fungovalo bezchybne. Mohli byste mi poradit co delam spatne?

Zkuste se podivat do adresare /usr/doc/HOWTO na soubor CD-Writing-HOWTO
nebo tak nejak, tam je to slusne popsano aby to fungovalo. Ja jsem to
podle toho udelal a no problemu, nezapomnel jste nastavit /etc/conf.modules
popripade /etc/lilo.conf (append hdc=ignore-ide ci tak nejak to je, ja to
nemam pred sebou a nepamatuji se). Pak se jeste v jednom z tech souboru
nastavuje co za zarizeni je scsi, ale to je vsechno popsano v tom HOWTO,
pokud vydrzite do zitrka, podivam se dneska vecer doma a zitra vam to
napisu presne co kde a jak zapnout.

  Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz