Tvorba rpm z tar.gz

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Úterý Listopad 23 13:55:30 CET 1999

On Tue, 23 Nov 1999, Míla Kuchta wrote:

> Preji dobry den,
>
> Problem:
> Pokousel jsem se vytvorit rpm ze zdrojaku v tar.gz.
> Pouzil jsem alien -r -c file.ver.tar.gz
> Ohlasil: ALIEN: RPM -SHOWRC FAILED
problem bude ze alien je stavany na rpm verzia ktoreho sa pouzivalo v RH
5.X a starsich .... cize rpm --showrc teraz ukazuje o hodne viac veci a v
insom formate ... smolka .... skuste sa obratit na maintainera (alebo to
skuste probit sam), a informujte ma potom ;) Nemam na to cas momental ;)
> A vytvoritl adresar file.ver, ve kterem byl adresar file.ver se zdrojaky
> a soubor file.ver.spec
> Pouzil jsem tedy rpm -bb file.ver.spec
ok
> Vse vypadalo dobre, ale kdyz jsem balicek nainstaloval hodil mi do do rootu
> (/) a byly v nem presne ty zdrojaky co v tom tar.gz
hmmmm
> Myslel jsem ze parametr -bb zajisti prep, make i make install, nebo ne?
podla manualu je to skutocne tak

      -bb    Build a  binary  package  (after  doing  the  prep,
              build, and install stages).

> Zapomnel jsem na nejaky parametr, nebo budu muset ty zdrojaky prelozit a
> teprve potom vytvorit balicek?
zrada moze byt v obsahu .spec suboru .. skuste poslat ten .spec subor,
resp. balik ;)

> Dekuji
niet za co

> Mila Kuchta
PAVUK

LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                           pgp finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152