Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Listopad 23 16:10:21 CET 1999

On Tue, 23 Nov 1999, you wrote:

> Nejvetsi potencial asi skyta kombinace capabilities (nezamenovat s temi
> vecmi, co jsou v novych jadrech) a povinneho rizeni pristupu. Ovsem oboje

Takze problem jsme pojmenovali, vsichni o nem vi, tahle diskuse neni prvni apod.
Procpak je tedy Linux tak konzervativni? Nikdo to nenpsal, nekdo
to napsal, ale spatne nebo to nedokazal prosadit, obcne se to nepovzuje za
problem, lepe je to do nekocna obchazet, neco uplne jineho?

> je unixovym systemum (stejne jako nejmenovanemu "modernimu otevrenemu
> uzivatelsky privetivemu systemu", ktery zastarale unixy brzo zlikviduje)
> bytostne cizi.

:-)
Nevim zdali do "zastaralych Unixu" radite i Linux (ja tedy ano :-)), ale
zajimalo by me kdy budou standardni soucasti nektere distribuce
(trebas i zcela komercni, ale alepon minimalne pouzitelne) takove veci jako
adresarove sluzby, distribuovane a zurnalove FS, bezpecne RPC (idealne
napr. kerberizovana cela distribuce) atd. atd.  atd. atd.  atd.
Ani nemluve o ponekud archaicky vypadajicich limtech na soubory, pamet
apod. Jak treba vypada aktualni situace pokud si spustim nejakou audio
aplikaci na vzdalenem pocitaci? Neco bude zvucet tam, neco mozna
tam  kde bych rad, kazdy pes jina ves...
Ja bych zase tak plosne vse neodsuzoval ;-)
   --
S pozdravem
   Petr Snajdr