Persistentni ssh (nebo podobne)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 23 17:32:41 CET 1999

Zdravim,

potrebuji resit prenos souboru (resp. jejich obsahu) mezi dvema
linuxovymi servery podle potreby jistych programu. Doposud jsem na to
pouzival (k plne spokojenosti) ssh - otevrel jsem si pipe, ssh vykonalo
na serveru cat soubor a ja si ho pekne z roury precetl. Problem je v
tom, ze tech pozadavku je stale vice a tim padem se zvysuje zatez
neustalym overovanim a generovanim klicu.

Takze vyvstala otazka co dal. Prvni co jsem zkusil byl fsh, coz je
persistentni spojeni pro remote povely pres ssh. Nejdrive se zdalo, ze
to pracuje dobre, ale pak se najednou zacalo spoustet prilis mnoho (a
prilis casto) demonu, takze vlastne hlavni vyhoda opet zanikla a navic
mi presne od doby, kdy jsem fsh zacal pouzivat dvakrat padl server, coz
jemi divne, nebot predtim bezel nekolik tydnu naprosto v pohode. Proc se
to tak chova, to nevim, protoze do Pythonu nevidim (navic prave zvoleny
jazyk neni take idealni, spoustet interpreter pri kazdem pozadavku neni
take nejlepsi).

Napada nekoho nejake rozumne reseni tohoto problemu? Zatim nechci sahat
k takovym vecem, jako je nfs a podobne, je to asi trosku kanon na vrabce
a navic mi nepripada jako zrovna bezpecna zalezitost.

Diky za kazdy tip

--
S pozdravem