Persistentni ssh (nebo podobne)

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Úterý Listopad 23 18:15:27 CET 1999

Napadla ma takato blbost:

Server    - bude tam sshd a ftp server

client     - bude mat len ssh

A teraz ked si budem chciet stiahnut subor zo servera na clienta tak dam na
clientovi

ssh -q -L 6666:<<meno servera>>:21 uzivatel na server

v pohode sa prihlasite a nechate otvorene spojenie.

V nejakej inej session(na clientovi) si date FTP na 127.0.0.1 a na port
6666.
Dobra blbost co?

Ze co to spravi ? konektnete sa na Vas server cez ssh. Takze je to uplne
secure.

Neviem ci sa Vam toto riesenie bude pacit, ale mne pripada ako tvipne, nie?

		Peter Hanusiak
P.S. Niektore zle firewallove riesenia sa daju takto pekne obist.