WWW, Word a LINUX

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Listopad 23 18:21:39 CET 1999

Radek Andrs wrote:

> Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> píše v diskusním
> příspěvku:38393F20.70C06977 na vse.cz...

> Aha, vedel bys prosim, kde to roste ? To co mi vraci vyhledavace je vsechno
> jenom pod M$ DOS ci Windows.

http://www.sunpack.com/RTF/

Mam jeste nejakou starsi verzi pro Winy na disku. Ale fakt nemam cas ted
s tim neco delat. Pokud tvoje snaha nekam povede, dej prosim vedet. Ja
mel krasnou ideu, jak udelam userum sablonu do wordu, kde jim povolim
jen nektere fce, oni tim vytvori dokument, tlaciotkem ho ulozi jako rtf
a uploadnou pres www formular na server, kde se to prekope, odhodi se
hlavickyu atd, prida do databaze, a z ni to pak bude to nejaky urceny
sablony html sosat PHP skript.

Hezka idea, ale neni cas na realizaci.

Honza

--