PPP pripojeni na internet s dynamickou IP adresou (DELSI)

Zdenek Krepela aligra na uo.fairnet.cz
Úterý Listopad 23 19:09:42 CET 1999

> To je divny, kppp jsem zkousel proti NT s pap authentikaci a chodilo to
> uplne bez problemu. I pripojeni pomoci scriptu. Prectete si manual (je to

A jak a kde mate v /etc/ nastaveny IP adresy (local a remote)
(DNS nemam)? IMHO to nemuzu napsat do /etc/resolv.conf pokud
mi je server prideli az po prihlaseni.Cetl jsem, ze se pro tyto ucely
pouziva adresa 0.0.0.0  ,ale kam to mam napsat to uz tam nepisou
(PPP-FAQ). Nebo je na to jine kouzlo ?

> tam dobre popsano) a archiv, uz jsem nekomu posilal scripty pro pripojeni.
> Jinak, jak vypadaji vase pap-secrets ? Ale kppp si je doplni sam.

No prave.
   Ja mam verzi Kppp-1.6.18. Jeste me tak napadlo, mate neco
napsano v prihlasovacim skriptu (kppp->nastaveni->pripojeni->upravit->
prihl.skript) ?
Takhle nejak vypadaji moje soubory pro prihlaseni z prik. radky
/etc/ppp/pap-secrets
moje_prihlasovaci_jmeno   *    moje_heslo

/etc/ppp/options
asyncmap 0
crtscts
lock
debug
modem

Pripojuji se :
/usr/sbin/pppd /dev/ttyS0 36600 user "jmeno" connect /etc/ppp/pripoj_chat

/etc/ppp/pripoj_chat
#!/bin/sh
exec chat -v \
        TIMEOUT         10                            \
        ABORT           'NO CARRIER'         \
        ABORT           'BUSY'                      \
        ABORT           'NO ANSWER\r'       \
        ''                          \rATZ                     \
        SAY                   'Posilam inicializaci ... '               \
        'OK-+++\c-OK  '   AT                                        \
        OK                     'AT&F'                                     \
        OK                     'ATV1'                                     \
        OK                     'ATX3'                                     \
        OK                     'ATS95=255'                           \
        OK                     'ATM2'                                    \
        SAY                   'hotovo.\nVytacim telefon a cekam 60 s ...' \
        TIMEOUT         45      \
        OK                    ATD,${TELEPHONE} \
        'ogin:'                                                       \
        'ssword:'                                                  \
        SAY                  ' cekam ...'                     \
        PROTOCOL      '\c'                                \
        SAY                  ' modemy spojeny\n'       \
        TIMEOUT         20                                 \
        SAY                  'PPP bezi.\n'  2>/dev/console