Persistentni ssh (nebo podobne)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 23 19:36:41 CET 1999

On Tue, 23 Nov 1999, HANUSIAK, Peter wrote:

> ssh -q -L 6666:<<meno servera>>:21 uzivatel na server
>
> v pohode sa prihlasite a nechate otvorene spojenie.
>
> V nejakej inej session(na clientovi) si date FTP na 127.0.0.1 a na port
> 6666.
> Dobra blbost co?
>
> Ze co to spravi ? konektnete sa na Vas server cez ssh. Takze je to uplne
> secure.

Neni to uplne secure, protoze sifrovany bude pouze prenos autentifikace a
prikazu, samotny datovy prenos pujde jinudy ... (a v pripade privatnich
adres a masqueradingu toto bude fungovat jen jednim smerem)

P.S. Odpovidal jste _pred_ puvodni dotaz a reakce, bylo to dost
neprehledne, pokud jsem chtel zachovat i kousek puvodniho dotazu a cast
vasi reakce, tak se mi to nepodarilo udelat prehledne i s moji
reakci. Prosim odpovidejte vzdy _za_ otazky a ty nekopirujte uplne cele (i
se signaturama).

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /