FTP a jine protokoly z privatnich adres

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Listopad 23 19:40:24 CET 1999

> No dobre, ale to mam s obycejnym packet filtrem taky. Co mi to
> prinasi jeste? (Ted me napada, ze mozna se pregenerovavaji
> takova ta IP sekvencni cisla... Hmm...)

No prece to, ze sluzba IP:PORT muze byt videt i z verejne site
prestoze je v siti vnitrni. O filtrech jsem se zminoval jen
jako argument proti tvrzeni, ze kdokoliv muze kamkoliv
(tedy spise myslel jsem, ze se na to nekdo zepta :-))
Ve skutecnosti (filtr) bude zrejme zbytecny (pokud ta sluzba ma byt verejna)
jelikoz nic krome toho co ma definovanou desc. adresu a port se
nepreklada.

S pozdravem
   Petr Snajdr