Persistentni ssh (nebo podobne)

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Úterý Listopad 23 20:01:08 CET 1999

> Neni to uplne secure, protoze sifrovany bude pouze prenos autentifikace a
> prikazu, samotny datovy prenos pujde jinudy ... (a v pripade privatnich
> adres a masqueradingu toto bude fungovat jen jednim smerem)

	[HANUSIAK, Peter]   To ako cely FTP prenos nie je
kryptovany????????????????
	Nechcem tu nic tvrdit ale zda sa mi zvlastne, o com potom je SSH??
Ste si tym isty?
	Nemohli by ste uviset zdroj kde by som si to overil.

> P.S. Odpovidal jste _pred_ puvodni dotaz a reakce, bylo to dost
> neprehledne, pokud jsem chtel zachovat i kousek puvodniho dotazu a cast
> vasi reakce, tak se mi to nepodarilo udelat prehledne i s moji
> reakci. Prosim odpovidejte vzdy _za_ otazky a ty nekopirujte uplne cele (i
> se signaturama).

	[HANUSIAK, Peter]  OK, polepsim sa.  Ale v OutLooku sa dost zle
niekedy takto odpoveda.
	Ale pokusim sa.

			Peter Hanusiak