Jak na porty s redir

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Listopad 23 22:16:20 CET 1999

Pavel Czepczor wrote:

> Pokud pouziju
>
> redir --lport=555  --cport=80 --laddr=pc.uvnitr.cz --caddr=www.seznam.cz
>
> tak to beha bez problemu, ale da se take pouzit pro jine porty .
> Zkousel jsem ftp 21
>
> redir --lport=555  --cport=21 --laddr=pc.uvnitr.cz --caddr=ftp.domena.cz
>
> 331 Password required for pavel.
> Password:
> 230 User pavel logged in.
> Remote system type is UNIX.
> Using binary mode to transfer files.
> ftp> ls -l
> 500 Illegal PORT Command
> ftp: bind: Adresa již je užívána
> [...]

pred ls -l ftp jeste posle prikaz PORT a3,a2,a1,a0,p1,p0 kde a3-a0 je
vase ip adresa a p1,p0 jsou vyssi a nizsi byte cisla portu na vasem
pocitaci, na ktery se ftp server po prikazu ls pripoji a vysype mu
prislusna data. ve vasem pripade dojde serveru pozadavek, aby data
poslal na jinou adresu, nez ze ktere prisel ten pozadavek, coz se mu asi
nelibi (zly hacker by to mohl zneuzit). to by vysvetlovalo ten illegal
PORT, dalsi radek mi nic moc nerika. Pro blizsi informace doporucuju
precist rfc959 a pote ftpckovat ze 2 xtermu pomoci nc.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU