Tvorba rpm z tar.gz

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Středa Listopad 24 02:03:16 CET 1999

Míla Kuchta wrote:

> Pouzil jsem tedy rpm -bb file.ver.spec
> Vse vypadalo dobre, ale kdyz jsem balicek nainstaloval hodil mi do do rootu
> (/) a byly v nem presne ty zdrojaky co v tom tar.gz

rpm -bb vytvori 'binarny' .rpm
rpm -ba vytvori 'all' - teda binarny .rpm aj .src.rpm

ale nie o tom som chcel. :-) Existuje malicka kniznica, da sa to sosnut
pod nazvom 'installwatch' a funguje asi tak, ze pri rucnej kompilacii sa
zaverecna faza 'make install' odohrava v jeho rezii - installwatch
monitoruje zapisy na disk a obsahuje aj skript, ktory z takto
vzniknuteho suboru vyrobi binarne .rpm. IMHO celkom zaujimava
alternativa.

Bedo.