CD z CP nebootuje

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Středa Listopad 24 07:31:15 CET 1999

Treba nemaji ani tuseni ze instalacni CD RH Linuxu ma byt bootovaci..
Mam na mysli 6.1CZ (CP pokud vim 6.1 bez lokalizace neprodava)
Ale neni problem to vyresit jako za casu kdy CD jeste nebootovala.
Udelat bootovaci disketu z pripraveneho image a z ni nabootovat.
Kdyz mi zbyde trochu casu, treba udelam to bootovaci CD sam,
nebo se najde nekdo jiny...