nestartuji demoni

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 24 09:31:51 CET 1999

> a /etc/rc.d/rc3.d taky obsahuje spravne linky.
> Musim po nabootovani serveru k nemu prijit a vsechny tyto tri sluzby rucne
> spustit. Nevite cim by to mohlo byt? Nema vliv na jejich start poradi v
> rc3.d?

nastartujete runlevel 3 v /etc/inittab je napisane co sa ma pustit.
pusti sa /etc/rc.d/rc s paraametrom 3. to spravi ze sa behne do adresara
rc3.d a pusti sa S*. Cize vsetko co zacina na S.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }