Sitovy tisk II

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 24 10:21:24 CET 1999

Omlouvam se, ale zase obtezuju s podobnou otazkou jako nedavno :

Jak se da zprovoznit sitovy tisk mezi dvema pocitaci ?

A: RH 6.0 + plotter
B: RH6.1cz

Oba ted maji sitove karty (TP propojene krizovym kabelem). Po teto
"siti" se da PINGat, prihlasovat, kopirovat soubory ...

Na stroji A je fronta "plotter", do ktere se ze stroje A tiskne
prikazem "lpr -Pplotter". Tohle chodi. Ale ted by bylo potreba, aby
se dalo tisknout ze stroje B. tady je nastaveno (/etc/printcap) :

plot:\
        :sd=/var/spool/lpd/plot:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :rm=aaaa:\
        :rp=plotter:\
        :lp=:

kde aaa je hostname pocitace A. (zkousel jsem i primo IP adresu, ale
je to stejne). Na stroji A je v /etc/hosts.lpd zaznam o stroji B -
jak hostname, hostname.domainname, IP adresa. Ale porad to nechce
tisknout. Kdyz na stroji A pustim demona s logovanim, objevuje se
pravidelne hlaska "BBB requests diplayq short plotter", kde BBB je
hostname stroje B. Priznam se, ze nechapu, co mi chce sdelit. Co je
mysleno slovem "displayq" ? Jak se to da zprovoznit ? Prosel jsem
navody, ale vsude se pise, ze je potreba pouze povolit tisk pomoci
/etc/hosts.lpd a zadne jine zaludnosti uz jsem nikde nenasel.

Pouziva nekdo z vas sitovy tisk pomoci lpd ? Muze mi pripadne
poradit, v cem delam chybu ?

Predem diky, uz jsem z toho bezradny.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz