pomale ide disky?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Listopad 24 10:29:24 CET 1999

Petr Soucek <petr na ryston.cz> writes:

> Stejny dotaz - mate to ATA/66 v disku vypnute? Snad vsichni vyrobci
> ATA/66 disku dodavaji prislusnou utilitu. Pak se disk chova zcela jako
> UDMA33.

Ted jsem se dival a bohuzel jsem se spletl, je tam napsano, ze
podporuje SiS5513 a ja mam SiS5598 (ktery ovsem UDMA33 take
podporuje).

idepatch je z ftp.kernel.org/pub/linux/people/hendrick od Andre
Hendricka, patch pro UDMA pro 2.2.13.

Jakou mate obvyklou rychlost prenosu u UDMA33 (hdparm -Tt)?

Brno, Czech Republic