"ekonomicky tisk" na HP 610c

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Středa Listopad 24 10:03:18 CET 1999

Dobrý den,

> Prosim Vas netusite nekdo jestli lze nejak "upravit" ghostscripta
> resp. tiskove filtry z Redhata, aby mohl tisknout trochu
> "ekonomicteji" (drivery tiskarny ve Win toho umi dost).

no, mám po ruce pouze řešení pro jiné DeskJety, nevím, jestli to bude
fungovat i ve Vašem případě. Zkuste použít patch na Ghostscript z adresy
http://www.erdw.ethz.ch/~bonk/hp850/hp850.html . Vaše tiskárna sice není
v seznamu podporovaných, ale za pokus to stojí.

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \