CD z CP nebootuje !

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Listopad 24 11:55:21 CET 1999

On Wed, 24 Nov 1999, Kodet Jaroslav wrote:

> [...]

To zni hodne divne, ze nektere bootuje a nektere ne. Nechce se mi verit,
ze by palili (a distribuovali) dve ruzne verze. Ja sam originalni nemam,
udrzuji si zrcadlo a palim si ho sam (tj. vyrabim si image).
Navrhuji zkusit stahnout image z toho vadneho CD a spocitat md5 a ten
overit.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz