Shozeni RH 6.0 CZ

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Středa Listopad 24 12:23:32 CET 1999

Zdravim vsechny!

    Mam nekdy problem s ukoncenim cinnosti serveru na kterem
bezi RH 6.0cz. Kdyz se to ma vsechno ukoncit, tak squid se shazuje
neuveritelne dlouho a u sendmailu jsem to nevydrzel. Normalne
jsem to (riskantne) resnul tlacitkem. Zacalo to delat az asi po mesici
bezproblemoveho provozu. S RH (na ostatnich serverech pouzivam
Slackaware) nemam zkusenosti, ale normalni mi to nepripada.

                              Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/