SSH do Windows

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Listopad 24 17:53:47 CET 1999

On Wed, Nov 24, 1999 at 02:54:28PM +0100, Tomáš Janovský wrote:
> Asi to tady urcitě jiz bylo, takze prominte pokud ano...
>
> Shanim nejaky jednoduchy a pritom kvalitni SSH do Win 95-98 popr. NT,
> kteremu nedela problem komunikace s linuxem a da se nastavit tak,
> aby fungovalo (temer) vsechno jako kdyz sedim u linuxu.

  asi dostanete jeste mraky odpovedi, takze i moje -

  Pouzivam Terra Term Pro s rozsirenim pro ssh nebo otp -
  udelal jsem samorozbalovaci exe, aby si ho kdokoli (predevsim od nas
  z fakulty) mohl nainstalovat a mit hned zkonfigurovany pro zobrazovani
  a psani cestiny. Na un*xu musi byt samozrejme rozchozeny locales
  a na uctu, na ktery se hlasite nastavena promenna LANG=cs_... nebo aspon
  LC_CTYPE=cs_...

    http://www.ff.cuni.cz/terminal/ttermpcz.exe

  a pokec k instalaci je na

    http://www.ff.cuni.cz/terminal/

  at slouzi...

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."