Authd? Co je To?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 24 17:57:19 CET 1999

> To je nespravna, i kdyz hojne se vyskytujici, interpretace. Spravne
> ma vratit magic cookie, z niz muze root zjistit, kdo byl vlastnikem
> konekce. Prozrazovani username je (potencialni) dira do systemu.

Ta inerpretace je z vlastnej skusenosti :-)
telnet na masinku port 113
a zadam cisla portov.
2345, 2345
a on mi odpovie ze nobody alebe nejaky iny user.

teda aspon takto to bolo pred pol rokom :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }