KDE a cesty

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Listopad 24 22:58:59 CET 1999

Pavel Kral wrote:

> Cau,
>
> nevite nekdo kde (a jestli vubec) se daji nastavit cesty kde ma KDE :)
> hledat?
>
> To jako treba standartne je po instalaci cesta pro pixmapy
> /usr/share/pixmaps,
> jenze ja si delam svuj bordel na /usr/local/kde/share/pixmaps a
> potreboval
> bych to tam pridat. Aby aplikace pro KDE mela k dispozici i soubory v
> teto
> ceste.

Puvodne jsem tedy myslel, ze to ani nejde, ale clovek toho ve zdrojacich
najde :).
Do ~/.kderc pridat do sekce [KDE Setup] :
IconPath=/usr/local/kde/share/pixmaps

> A to se smaozrjemne tyka i applinku a vsech dalsich...

Jestli tohle chapu jako seznam aplikaci v K menu na panelu, tak pak
~/share/config/kpanelrc v sekci
[KDE Desktop Entries] :
PersonalPath=      - tohle je defaultne ~/.kde/share/applnk
Path=              - tohle je defaultne $KDEDIR/share/applnk

I kdyz tady tak nejak postradam smysl meneni tohohle. A co se tyce
'vsech dalsich', tak to uz asi nevim.

> Diky,
> Case

 Lubos Lunak