CD z CP nebootuje

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Čtvrtek Listopad 25 08:24:17 CET 1999

Ano, JE to MOC divne.. to moje nebootuje, prestoze jakekoli jine co
bootovat ma mi nabootuje bez problemu. Dostalo se mi do ruky
celkem 4 CD s RH 6.1
a to:
RH6.1 z Invexu - bootuje OK
RH6.1 stazene z  redhat.com - bootuje OK
RH6.1 CZ od CP (koupene v knihkupectvi) NEBOOTUJE
RH6.1 CZ-inal koupene na www.euroshop.cz NEBOOTUJE
(vse zkouseno na stejnem stroji)
Viditelny rozdil mezit bootujicmi a nebootujicimi je ten, ze u nebootujicich
chybi v korenovem adresari soubor boot.cat, ktery u zbylych dvou je.
Vyvodim z toho tu zkusenost, ze uz nebudu kupovast zajice v pytli a
radeji si necham od kamarada vypalit neco o cem VIM ze funguje.
To je asi vse co k tomu muzu rict.

	Hogh !

		Jarda