Opet zahadne mizejici demoni

Jan Kurik kurik na amis.cz
Čtvrtek Listopad 25 09:59:38 CET 1999

On Thu, 25 Nov 1999, Vladimir Fux wrote:

> Me se stalo totez, po dvou mesicich bezproblemoveho behu. V logu
> vubec nic, nikde stopa po nicem. Povazeoval jsem to za utok
> "zleho kluka", masinu znova nahodil, zmenil root heslo, a zda se,
> ze zatim jede.

  Delaji Vam to daemoni, kteri jsou nahozeni z rc scriptu pri startu
systemu, nebo z inittab-u ?
  Ne, ze bych vedel co s tim, ale zajimalo by mne jestli kdyz takoveho
daemona  nahodim z inittab-u s priznakem respawn, tak se znovu po zahadnem
zmizeni rozjede, nebo je to zmizeni tak zahadne, ze si toho jadro ani
nevsimne.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>