zamrzajici a neposlusny Netscape

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:52:27 CET 1999

Ludek Cerny wrote:
> Jsem na dial-upu.(pri spousteni NN jsem offline)  NN se snazi po startu
> hledat postovni servery ? Proc ?
> Ja po nem nechci, aby vybiral postu. Jenom aby byl pripraven na browseni..
> nez se staci spojit pppd.

  No tak toto som presne zazil, preco sa to NN snazi neviem, ale snazi
sa. Riesenie je zistit si v on-line rezime IP adresy tych serverov a
hodit si prislusny zaznam do /etc/hosts (aspon mne to zabralo - ak tam
nie je este ina chyba).

> Ludek Cerny

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954